Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

About me.


Είμαι ένας νεαρός που πριν μερικά χρόνια άρχισα να ασχολούμαι με τον εθνικοσοσιαλισμό απο τότε έχω αλλάξει υπερβολικά , τώρα πλεων εξελίσσομαι προς το καλύτερο.
Δεν εχω ανάγκη κανέναν για να γίνω καλύτερος! είμαι έτυμος να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε πρόκληση μόνος. Επίσης αθλούμαι αυτο είναι πλέων μέρος της ζωής μου.
Αν είσαι άντρας να ξέρεις πως θα προσπαθήσω να γίνω καλύτερος σου ,αν είσαι γυναίκα με αξίες να περιμένεις πως θα σε ερωτευτώ και ότι θα πρέπει να περιμένεις πολλά από εμένα διότι δεν είμαι μόνο λόγια , είμαι απλά δυναμικός και κυρίαρχος του εαυτού μου που πιστεύω φανατικά σε πνευματικές και ηθικές αξίες,με μια λέξη είμαι ένας σύγχρονος ιππότης που προφανώς ανήκω σε μια άλλη εποχή...........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.